6 februari 2018

Filosofie

Communicatie en marketing boodschappen en campagnes berusten vaak op een (onderbuik) gevoel, op hoop of ervaringen uit het verleden. Een redelijk zwak en onzekere manier om de toekomst van je bedrijf te waarborgen. De afgelopen jaren heeft Professor Byron Sharp onderzoek gedaan naar de groei van merken en het maken van keuzes en beslissingen. Hij ontdekte een aantal interessante wetmatigheden.

 

In de praktijk gebeurt het nog vaak dat beslissingen gemaakt worden op basis van onderbuikgevoel, ervaring, individuele meningen of data van voorgaande campagnes. Hoewel dit zeker waardevol kan zijn, is het verre van waterdicht. Het leidt dan ook vaak tot wisselende resultaten.

We kennen allemaal het gezegde “in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst”. In de realiteit wordt de helft van de besluiten in organisaties nog gebaseerd op ervaring en onderbuikgevoel. Ga je door op de oude vertrouwde manier of op de nieuwe manier die werkt?

 

Online Marketing Fabriek checkt of je communicatie en marketing Sharp-proof is. Wij doen de marketing- en communicatie-scan en adviseren je wat goed gaat, maar ook beter kan. Alle online componenten, maar ook je fysieke communicatie uitingen houden we tegen het licht. Wij leren je de nieuwe wetmatigheden in communicatie en marketing om voor groei van je merk, je bedrijf of je product te zorgen!

Huur ons op projectbasis in als je eigen marketing afdeling om nieuwe klanten te bereiken!

contact

Contact
close slider

Je naam

Je email

Je telefoonnummer

Je bericht