31 januari 2018

Leadfrustatie

Het genereren van leads binnen organisaties leidt bij het management geregeld tot veel frustratie. Twee op de drie verkoopleiders is ontevreden over het succes van het genereren van leads in hun organisatie.

Nieuwe leads en klanten krijg je tenslotte niet zo maar. Effectieve marketingacties kosten een hoop energie en opvallen is lastiger dan ooit. Onze ervaring laat zien (en onderzoek toont dat aan), dat het in contact komen met toekomstige klanten en het verkrijgen van leads om een juiste aanpak vraagt.

Leads opvolgen, betekent allereerst suspects krijgen en weten waar je potentiële klanten zich online bevinden. Check. Dat doen wij.

Hoe kom je in contact met nieuwe klanten? In principe zitten klanten niet op je product of dienst te wachten. De manier waarop klanten worden benaderd en de relevantie van de boodschap is cruciaal. Check. Dat weten wij.

Een nieuwe doelgroep activeren, interactie creëren en van een suspect een lead en een echte klant maken. Daar zijn we op afgestudeerd. Wij brengen je aan tafel met geïnteresseerde klanten. Check. Dat kunnen wij.

 

Wat heb je over voor een lead?
Welke waarde heeft een klant, ofwel wat is de gemiddelde marge van een klant (LifeTime Value)? Hoeveel leads kan je kwalitatief opvolgen en omzetten naar echte klanten?

 

 

 

Wij genereren voor jouw bedrijf tussen de 1 en 12 leads per maand. En brengen je aan tafel met geïnteresseerde klanten.

Gewenst aantal leads in de maand

Je naam

Je email

Je telefoonnummer

Je bericht

 

Contact
close slider

Je naam

Je email

Je telefoonnummer

Je bericht